Bułka z awokado w plastrach

Skomentuj
 
Składniki dla 2 os.
  • 2 bułki
  • kilka plastrów awokado
  • 3 plastry pomidora
  • 4 plastry mozzarelli
  • 8 plastrów salami
  • odrobina czerwonej cebuli
  • trochę świeżego szczypiorku

Przygotowanie:
 
Rozkrawamy bułkę w poprzek, ale nie do końca. Ja niczym w środku jej nie smarowałam, ponieważ zarówno salami jak i awokado są bardzo tłuste. W końcu nie bez powodu to drugie nazywane jest "owocem maślanym". Dojrzałe awokado powinno mieć konsystencję podobną właśnie do masła. Jeżeli ktoś ma jednak ochotę, żeby czymś posmarować bułkę, to oczywiście nie widzę przeszkód. Teraz nakładam pokrojone składniki - plastry. Kolejność jest dowolna. U mnie była następująca: najpierw ułożyłam tłuste salami, mozzarellę, awokado, pomidora i znowu awokado. Całość obsypałam lekko czerwoną cebulą i świeżo pokrojonym szczypiorkiem.

Tak przygotowaną bułkę proponuję podać z jajecznicą również z dużą ilością świeżego szczypiorku :-)



Smacznego!

Jest to naprawdę pyszne i pożywne śniadanie, po którym nie będziecie szybko głodni.

0 komentarze:

Prześlij komentarz