Jak przyspieszyć dojrzewanie ananasa

4 komentarze4 komentarzy

Po przedostatnim wpisie o tym, jak zrobić napar ze skóry ananasa dostałam kilka pytań, co zrobić w przypadku, kiedy ananas nie jest jeszcze dojrzały. Spieszę z odpowiedzią :-)
Polecam również zielone smoothie, którego jednym ze składników jest świeży ananas.
Szukałam w internecie różnych odpowiedzi i rozwiązań i szczerze mówiąc nic ciekawego nie znalazłam. Postanowiłam postąpić więc tak samo, jak z niedojrzałym owocem mango lub awokado. Zawijam w papierową torebkę i zostawiam na parapecie na kilka dni. Mamy szczęście jeżeli świeci słońce, wówczas bardzo szybko dojrzewa, 1-2 dni.


Później z dojrzałego ananasa możemy zrobić między innymi pyszny napar do picia.
Życzę Wam pięknego i udanego dnia :-)

4 komentarze:

  1. jesli jest cieplo, dlaczego nalezy wlozyc ananasa do torebki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie szybciej dojrzewa, niż w momencie kiedy samodzielnie pozostawimy go na słońcu. Tak samo robię z niedojrzałym owocem awokado oraz mango :-) A jeśli nie mam papierowej torebki to zawijam w gazetę :-)

      Usuń
  2. a czy można zrobić tak z rozpoczętym owocem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, więc nie wiem, ale proszę dać znać czy się udało, bo sama jestem ciekawa :-)

      Usuń