Paczka od Glossybox

1 komentarz

Czyżby to było to, o czym myślę? Paczka od Glossybox z moją nagrodą. Uwielbiam takie niespodzianki w samo południe.
To już druga wygrana w konkursie Glossybox, poprzednią możecie zobaczyć tutaj

Nagrodę tę wygrałam za udział w konkursie organizowanym przez Glossybox, w którym należało stworzyć stylizację inspirowaną blogiem Kasi Tusk Make Life Easier. Poniżej możecie zobaczyć moją pracę konkursową oraz przyznaną nagrodę.


Wiedziałam, że wkrótce otrzymam tę paczkę, ale nie spodziewałam się jej aż tak szybko. Zdziwił mnie również rozmiar paczki - była duża. W środku znalazłam zestaw kosmetyków do pielęgnacji włosów WELLA PROFESIONALS, a w nim m. in.:
  • Lakier ultra mocny do włosów.
  • Spray podkreślający strukturę włosów.
  • Olejek wygładzające z wyciągiem z nasion Macademii, Avocado i witaminą E.
Najbardziej jestem zadowolona z olejku do włosów :-)


Mam nadzieję,  że już w przyszłym tygodniu otrzymam regularną  paczkę z kosmetykami.

1 komentarz:

  1. Gratulacje!
    Stylizacja super! A nogi jak Ania Rubik.

    OdpowiedzUsuń