Tigne Point (The Point), Sliema

2 komentarze

Tigne Point (The Point), to największe na wyspie centrum handlowe o powierzchni ponad 17 tys. m kw. Nie mogło mnie tam nie być :-)
Zobacz również wpis Sliema, Malta
Tylko na pozór to centrum handlowe, przypomina podobne obiekty w Polsce. W środku znajdziemy wiele butików z odzieżą, restauracji, sklepów z kosmetykami, liczne kioski. Rzecz jasna jest też supermarket.

Po przeczytaniu tego opisu pewnie się zastanawiacie "OK, ale co w tym wyjątkowego". Otóż to centrum handlowe było budowane w dół, a nie w górę - zaraz po wejściu jesteśmy na poziomie 0 i aby eksplorować to miejsce należy się kierować na poziomy -1, -2 i -3.



Do The Point wybrałam się z zamiarem kupienia czarnego long t-shirta i zwiewnych spodni. Tego brakowało mi w mojej garderobie, wiele rzeczy zostawiłam w Polsce. Udało się kupić to co chciałam, a dodatkowo z centrum handlowego wyszłam z czymś jeszcze - cudna czarno-biała kopertówka z odczepianym paskiem i frędzlem. Jej zakup był niesamowitą okazją, której nie mogłam ominąć gdyż właśnie trwały przeceny. Torebka kosztowała całe 5,99 euro :-)



2 komentarze: