Koktajl truskawkowy z dodatkiem migdałów

Skomentuj

W tamtym roku sezon na truskawki otwierałam 3 czerwca. W tym roku nie będę czekać tak długo. Wczoraj dostałam od mojego Maćka 2 kilogramy truskawek i tym samym otwieram sezon na truskawki :-D Na początek pyszny koktajl truskawkowy z dodatkiem migdałów.
Zobacz również zdrowy koktajl truskawkowy bez dodatku cukru.
Zdecydowałam się na łyżeczkę ksylitolu, bo pomimo, że te truskawki pięknie pachną, to jeszcze nie są tak słodkie, jak te czerwcowe. Jeżeli uda się Wam kupić słodsze owoce, to możecie pominąć ten składnik.

Fajnym dodatkiem do tego koktajlu są migdały. Nie bawiłam się w obieranie ich ze skórki. Po prostu wrzuciłam je do blendera z resztą składników, zmiksowałam i wyszło pysznie.

Składniki na 1 dużą lub 2 mniejsze porcje:

  • 2 garście truskawek;
  • 1 mały kefir (200ml);
  • 1 łyżeczka ksylitolu;
  • 10-12 migdałów. 
Przygotowanie tego koktajlu zajmie Wam dosłownie kilka minut, a wszystko w 3 prostych krokach :-) 

Przygotowanie:

  1. Truskawki umyć, pozbawić szypułek i przełożyć do kielicha od blendera.
  2. Dodać kefir, migdały i łyżeczkę ksylitolu.
  3. Wszystko dokładnie zmiksować i rozlać do dwóch szklanek.
Smacznego! 


0 komentarze:

Prześlij komentarz