Jak przygotować nieziemsko czekoladową owsiankę

Skomentuj

Wszystkich miłośników czekolady i nie tylko zapraszam do zapoznania się z dzisiejszym przepisem na nieziemsko czekoladową owsiankę. Całość przygotujesz w 6 krokach z kilku składników.
Zobacz również jak przygotować kawowy budyń z kaszy jaglanej.

Nie przedłużając od razu podam Wam przepis :-)

Składniki na 1 porcję:

  • 2 łyżki płatków owsianych (u mnie płatki górskie);
  • 2 łyżki płatków orkiszowych;
  • 1 łyżka otrąb pszennych;
  • 1 płaska łyżeczka nasion chia;
  • 1/2 - 1 szklanki wody;
  • 1 garska orzechów włoskich;
  • 2 kostki gorzkiej czekolady (70%);
  • 1 łyżeczka wiórek kokosowych;
  • ulubione owoce (u mnie pyszna aronia z domowego ogródka :-))

Przygotowanie:

  1. Płatki owsiane, płatki orkiszowe, otręby pszenne oraz nasiona chia przełóż do garnuszka.
  2. Całość zalej wodą.
  3. Garnuszek ustaw na gazie i od czasu odo czasu mieszaj.
  4. Posiekaj orzechy.
  5. Kiedy w garnuszku zacznie bulgotać, dodaj pokruszoną czekoladę i zmniejsz ogień. 
  6. Gotuj jeszcze kilka minut, często mieszając, żeby całość nie przywarła do dna.
Po kilku minutach owsianka jest gotowa. Przełóż ją do ulubionego naczynia - miseczki lub kubka i obsyp orzechami, wiórkami kokosowymi i dodaj owoce.

Smacznego!


Owsianka jest bardzo czekoladowa, ale jeśli chcesz, żeby była jeszcze bardziej czekoladowa to oczywiście możesz dodać więcej czekolady :-D A jeśli bardziej słodka, to dosłodź do smaku.

Dla mnie wyszła idealnie i już nic nie dodawałam :-) Po prostu delektowałam się jej smakiem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz