Pożywny koktajl na śniadanie

Skomentuj

Dzisiaj rano wrzuciłam na swojego instagrama zdjęcie składników na koktajl i zastanawiałam się czy cokolwiek z tego wyjdzie. I wiecie co? Wyszło pysznie :-) dlatego postanowiłam podzielić się z Wami tym przepisem.

Zobacz również przepis na pyszne zielone smoothie na dorby początek dnia.
Jeżeli nie masz jeszcze pomysłu na jutrzejsze śniadanie albo posiłek potreningowy, to myślę, że to będzie strzał w 10.

Składniki na 1 porcję:

  • 1/2 kostki tofu naturalnego;
  • 1/2 pomarańczy. Jeżeli masz trochę więcej pomarańczy, zobacz również przepis na zdrowe i orzeźwiające smoothie z wykorzystaniem tych owoców;
  • 1 banan;
  • 1 łyżka białka roślinnego (możesz pominąć);
  • 1 szklanka napoju sojowego, niesłodzonego;
  • szczypta cynamonu;
  • 1 łyżeczka nasion chia.

Przygotowanie:

  1. Owoce dokładnie umyj, obierz ze skórki, pokrój na mniejsze kawałki i wrzuć do blendera.
  2. Dodaj pół kostki tofu i łyżkę białka roślinnego. U mnie białko roślinne BIO z młodym jęczmieniem i wanilią - nowe odkrycie :-) Możesz dodać inny rodzaj białka albo w ogóle pominąć ten składnik.
  3. Zanim dodasz nasiona chia, rozdrobnij je nieco w moździerzu, wówczas lepiej przyswoją się cenne składniki zawarte w tym super foods.
  4. Wszystko zalej napojem roślinnym i zmiksuj. Ja wybrałam sojowy, bo akurat taki miałam w lodówce. Możesz spróbować z innym, wybór jest naprawdę duży.
  5. Zmiksowany koktajl przelej do szklanki i od razu wypij.
Smacznego!


Mam nadzieję, że takie pomysły częściej będą mi teraz przychodzić do głowy.
W ogóle to dawno mnie tu nie było. Nie myście tylko sobie, że nic się nie działo. Działo się i to bardzo wiele.

Jeżeli śledzisz mnie na instagramie, to z pewnością  mogłeś/aś to zauważyć, a jeżeli jeszcze mnie nie obserwujesz, to teraz serdecznie zapraszam Cię na mój profil instagrama. Sporo się tam dzieje.

Pozdrawiam ciepło
Aga :-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz