Bielenda - Awokado - Masło do ciała

1 komentarz
Masło do ciała Awokado
BIELENDA


Masło do ciała, przeznaczone do pielęgnacji całego ciała, jak podaje producent skóry suchej i odwodnionej.

Działanie:
 - głębokie nawilżenie
 - natłuszczenie i regeneracja skóry
 - zatrzymanie wody w naskórku
 - wzmocnienie, przywrócenie jędrności i elastyczności skóry
 - łagodzenie podrażnień

Sposób użycia:
Po prostu wmasować w skórę całego ciała

Skład: Ingredients : Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Urea, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil),
Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-18, Glycerin,
Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Cocoate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Dimethicone, Elaeis Guineensis (Palm) Oil,
Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Xanthan Gum, Disodium EDTA,
Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance).






Moja opinia:
Bardzo długo zastanawiałam się nad kupnem tego produktu i muszę powiedzieć, że spełnił moje oczekiwania. Masło jest bardzo wydajne, wystarczy dosłownie odrobina. Bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawia uczucia tłustości, a do tego cudownie pachnie. Zapach utrzymuje się jeszcze długo po aplikacji i przypomina mi bardziej melona niż awokado :-D.

Zalety:
- wydajność
- opakowanie
- zapach

Wady: 
- cena

Ocena ogólna:
Cena: 16-18 pln (ja kupiłam go w promocji za 10 pln)
Marka: Bielenda
Pojemność: 200 ml
Opakowanie: plastikowe
Kupione: Rossmann
Ilość zużytych opakowań: 1 zaczęte
Ocena: 8/10

Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

1 komentarz: