WROCŁAW FASHION MEETING - Gala Finałowa

Skomentuj
Nie będę ukrywać, że tego dnia (10 listopada) z niecierpliwością czekałam na galę finałową. Dzisiaj o dwóch z 6 pokazów, które miały miejsce podczas gali finałowej. Pokazem otwierającym była kolekcja Mohito. Następnie swoją kolekcję zaprezentowała Aneta Larysa - Folk Design.






Mohito

Proste kroje i podstawowe barwy - klasyka. Szczerze mówiąc liczyłam na coś więcej, ale było coś, co przypadło mi do gustu - spódnica ze skórzaną baskinką i złoto-czarna sukienka, świetna na imprezę. 





Folk Design

W kolekcji Anety Larysy moją uwagę zwróciło różowe futro, płaszcze okraszone motywem folkowym i gumaki w neonowych kolorach. Żywa i energetyczna kolekcja.

W kolejnym wpisie następne dwie wspaniałe kolekcje. Śledźcie więc bacznie mojego bloga ;-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz