Muffinka z niespodzianką

3 komentarze

Muffinka z niespodzianką i mała czarna - moje pierwsze śniadanie. Zastanawiacie się, co to za niespodzianka? To wnętrze babeczki, które skrywa w sobie biały krem. Prawdziwy rarytas dla smakoszy. Ciemna, czekoladowa babeczka, a w środku krem kokosowy - połączenie idealne.

Nie myślcie sobie, że najadłam się jedną. Po upieczeniu było ich 12. Oczywiście podzieliłam się z domownikami i byłam bardzo hojna: dwie dla Mamy, dwie dla Taty, dwie dla Maćka, a reszta (6) dla mnie :-D

Rozdzieliłam je sobie na pół, ale tak naprawdę to nie wiem, czy miało to jakikolwiek sens, właśnie zjadłam trzecią i mam ochotę na kolejną. Jeszcze jedna, tylko jedna - zawsze tak sobie powtarzam, a później i tak zamieniam się w ciasteczkowo-babeczkowo-muffinkowego potwora i zjadam wszystko po kolei :-D

6






Smacznego :-)

3 komentarze:

  1. Mogłabyś dać przepis i składniki na tą babeczkę, bo mam smaka ale nie wiem jak zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta była kupna, ale obiecuję że wkrótce pojawi się przepis na jakieś muffinki robione przeze mnie :-)

      Usuń
  2. Ale daj przepis koniecznie na te babeczki :D Najlepiej dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń