Rimmel London Apocalips LipLacquer, szminka w płynie - recenzja

Skomentuj
Szminka w płynie Apocalips
303 Apocaliptic
Rimmel 


Działanie:
  • efekt polakierowanych ust
  • głęboki kolor szminki
  • połysk błyszczyka
  • utrzymuje się przez cały dzień
  • nawilża

Sposób użycia: 

Jednym pociągnięciem aplikatora rozprowadzić na ustach.

Moja ocena: 

Opakowanie plastikowe, przechodzące od czarnego do przezroczystego. Nie zaglądając do środka możemy zobaczyć kolor szminki oraz określić ile jeszcze jej zostało. Rewelacyjny aplikator z mikro-zbiorniczkiem, który pozwala pokryć całe usta jedną aplikacją. Kosmetyk ma dobrą konsystencję i nie rozlewa się. Nie utrzymuje się na ustach przez cały dzień, chyba że nic byśmy nie jadły i nie piły, może wówczas spełniłby obietnice producenta :-D Czasami pozostawia plamy na zębach, ale może to kwestia aplikacji. Na ustach pozostaje jednak wystarczająco długo bo ok. 4-6 godzin, później wymaga poprawy. Cena niewygórowana ok. 24 zł. W promocji można ją kupić za niecałe 19 zł. Kolor głęboki i soczysty. Na początku nie byłam przekonana, ale kiedy pierwszy raz nałożyłam go na usta, byłam i dalej jestem zachwycona. Używam szminki z ogromną przyjemnością i chętnie wypróbuję inne jej odcienie. Jedyne czego jeszcze mi brakuje w tym kosmetyku to filtr SPF.





Zalety:
  • kolor
  • aplikator
  • łatwość rozprowadzenia
  • połysk
  • opakowanie
  • cena

 Wady:
  • trwałość
  • brak filtru SPF

Ocena ogólna:
Cena: ok. 24 zł (w promocji można go kupić za ok. 19 zł)
Marka: Rimmel
Pojemność: 5,5 ml
Opakowanie: plastikowe
Kupione: prezent
Ilość zużytych opakowań: 1

Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
Tak
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz