Sinsay - „I’m good but not an angel"

Skomentuj

Sinsay, nowe dziecko grupy LPP, właściciela marki Cropp, House, Mohito, Reserved i Promostars. Grupą docelową, jak podaje sama firma są dziewczyny w przedziale wiekowym 15-24 lat, które szukają inspiracji i niebanalnych zestawów. Motto marki: „I’m good but not an angel".

Marka odważnie wchodzi na rynek i w drugim kwartale 2013 roku planuje otwarcie 30 sklepów stacjonarnych oraz sklepu on-line.

1 marca otwarto pierwsze sklepy: Łódź, Poznań, Rzeszów, Wrocław.
Mocną stroną marki mają być modne ciuchy i akcesoria w przystępnych cenach.







Każda pewnie znalazłby coś dla siebie, chociażby t-shirt, jeansy czy baleriny, które są dość uniwersalne. Ceny wielu rzeczy są naprawdę przystępne. T-shirt można kupić już za niecałe 15 zł (sama kupiłam jeden ;-)). Na półkach dużo kolorowych rzeczy. Niestety jakościowo niektóre z nich pozostawiają wiele do życzenia, głównie torby i obuwie wykonane z eko-skóry bardziej przypominające gumę niż skórę. Jako, że mam bzika na punkcie butów postanowiłam przymierzyć kilka par. Żadnej nie kupiłam :-( Będę się jeszcze przyglądać tej marce.


0 komentarze:

Prześlij komentarz