Tajemnicza paczka - do końca wielka niewiadoma

Skomentuj


Otrzymałam wczoraj dosyć sporą paczkę. Ze względu na jej wielkość nie do końca wiedziałam, co może być w środku. Wiedziałam, że ma przyjść do mnie zestaw Marc Jacobs z limitowanej edycji DAISY, który wygrałam w konkursie MÓJ VIDEO-BLOG. Tak dokładnie - wygrałam konkurs, a w zasadzie zostałam jedną z dwóch jego laureatek za nadesłany filmik, w którym pokazuję jak zrobić koka za pomocą skarpetki (pojawił się na blogu jakiś czas temu, o tutaj). Cieszę się, że moja praca została nagrodzona, to bardzo miłe uczucie. Wracając jednak do tematu :-D Byłam przekonana, że ten zestaw to perfuma o pojemności 50 ml i być może kilka próbek kosmetyków znanego mi projektanta.


Z każdą chwilą, kiedy rozpakowywałam paczkę, uśmiechałam się coraz bardziej. Najpierw zobaczyłam to urocze pudełko, którego zawartość zachwyciła mnie jeszcze bardziej. W środku były dwie perfumy o pojemności 100 ml i 4 ml oraz masło do ciała o wadze 140 gramów.






Flakoniki są cudowne, a znajdujące się na nich kwiatki to strzał w dziesiątkę :-D Jestem nimi zauroczona. A zapach? Mmmm... jednym słowem piękny.

0 komentarze:

Prześlij komentarz