Print na spódnicy + biała koszulka na ramiączkach

Skomentuj

Jeszcze przed wiosną, kiedy pojawiły się nowe kolekcje w sklepach. Zobaczyłam tę spódnicę i powiedziałam sobie: "Musisz ją mieć". Nie zwlekałam z kupnem, bo wiedziałam, że jak przyjdę po nią później albo następnego dnia, to może jej już nie być.
Kolorowa spódnica z printem to mój must have tej wiosny, do tego biała koszula, koszulka lub bokserka. Jeżeli dodamy do tego balerinki, sandały lub inne buty mam idealny zestaw na ciepłe dni. Wieczorem wystarczy ubrać jescze na siebie rozpinany sweterek lub marynarkę i dobrać do całości kopertówkę. Stylizacja jest uniwersalna. W takim stroju możemy wyjść na spacer, zakupy, spotkanie ze znajomymi lub na plażę.







 koszulka - Cubus, spódnica - Stradivarius, okulary - nn

0 komentarze:

Prześlij komentarz