Lakier do paznokci Quiz, Safari, Nail Polish, żółty - recenzja

Skomentuj
Lakier do paznokci
Quiz, Safari
Nail Polish 
żółty


Supertrwały lakier do paznokci polskiej produkcji z kolekcji najmodniejszych kolorów tego sezonu.

Działanie:
  • supertrwały
  • równomierne i szybkie pokrycie płytki paznokcia
  • intensywny, głęboki kolor

Moja opinia:
Z serii Safari, Nail Polish kupiłam 3 kolory :-D Dzisiaj słów kilka o neonowym żółtym. Duży plus za piękną, intensywną barwę. Takiego koloru długo szukałam. Kiedy zobaczyłam go na półce sklepowej i dojrzałam cenę - 3 zł, nie zastanawiałam się długo, wzięłam wszystkie dostępne neonowe kolory (były tylko 3 :-D) i poszłam w kierunku kasy.

Opakowanie zgrabne, szklane, z wpadającą w oko nakrętką. Pojemność dość duża, bo aż 12 ml. Długi wygodny pędzelek pozwala pokryć paznokieć trzema ruchami. Konsystencja lakieru odpowiada mi, nie jest ani za gęsty, ani za rzadki.

Dla pożądanego efektu należy nałożyć pod spód lakier bazowy, najlepiej w kolorze białym. Wówczas wystarczy jedna warstwa, żeby uzyskać taki efekt, jak na zdjęciu poniżej. Lakier schnie ok. 5-10 minut.

Nie zgodzę się z producentem, co do jego trwałości. Jeżeli nie nałożymy na wierzch lakieru przedłużającego jego trwałość, pierwsze odpryski mogą się pojawić już po dwóch dniach :-(

Mimo tych kilku wad jestem zadowolona, a przede wszystkim zachwycona kolorem. Na jego obronę dodam jeszcze, że lakier nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.





Zalety:
  • intensywny kolor
  • duża pojemność
  • ogólny wygląd buteleczki
  • cena
  • nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.

Wady:
  • trwałość
  • konieczność nałożenia pod spód białej bazy, aby uzyskać pożądany kolor

Ocena ogólna:
Cena: ok. 3 zł
Marka: Quiz
Pojemność: 12 ml
Opakowanie: szklane
Kupione: drogeria
Ilość zużytych opakowań: 1

Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
TAK

Jak podoba się Wam ten kolor?

0 komentarze:

Prześlij komentarz