Pomadka ochronna do ust Oeparol - recenzja

Skomentuj
Pomadka ochronna do ust
Mango
Oeparol


Pomadka ochronna do ust przeznaczona do codziennej i systematycznej pielęgnacji.

Działanie:
  • natłuszcza
  • zabezpiecza przed pękaniem i wysychaniem ust
  • nadaje ustom świeży wygląd

Skład: 
  
Sposób działania:
Rozprowadzić na ustach tak często, jak jest to konieczne.

Moja ocena:
Pomadkę kupiłam przy okazji, kiedy byłam w sklepie. Nie miałam ze sobą niczego, czym mogłabym posmarować usta, a bardzo tego potrzebowałam :-) Dostępne były trzy warianty: malina, mango i owoce leśne. Wybrałam mango.

Opakowanie plastikowe, utrzymane w białej kolorystyce. Sposób aplikacji - sztyft.

Cena niska. W różnych sklepach internetowych i drogeriach zapłacimy za nią ok. 7,50 zł . W Biedronce można ją kupić za niecałe 6 zł. Konsystencja kremowa. Dobrze się rozprowadza i jest dość wydajna. Nie zbiera się w kącikach ust. Ma delikatny, przyjemny zapach. Ładnie natłuszcza, tym samym chroniąc usta przed pękaniem i pierzchnięciem. Skutecznie nawilża, dzięki czemu usta wyglądają zdrowo i świeżo.

Plus za występujący w składzie naturalny olej z nasion wiesiołka, witaminę E oraz masło kakaowe. Minus za trzy inne substancje, które znajdują się w jego zawartości:
benzyl benzoate, amyl cinnamal i hexyl cinnamal. Substancje te znajdują się na liście potencjalnych alergenów. Ja u siebie nie zaobserwowałam żadnych niepożądanych objawów ani uczulenia.





Zalety:
  • cena
  • opakowanie
  • skład: olej z nasion wiesiołka, witamina E, masło kakaowe
  • nie zbiera się w kącikach ust

Wady:
  • skład: benzyl benzoate, amyl cinnamal oraz hexyl cinnamal

Ocena ogólna:
Cena: ok. 6 zł
Marka: Oeparol
Pojemność: 3,6 g
Opakowanie: plastikowe
Kupione: Biedronka
Ilość zużytych opakowań: 1

Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
Tak

Pomadka dostępna jest w trzech wariantach zapachowych:
  • mango
  • owoce leśne
  • malina
oraz
  • z filtrem ochronnym UVA/UVB SPF 20 - tę chętnie wypróbuję

A jakie są Wasze ulubione pomadki ochronne?

0 komentarze:

Prześlij komentarz