Algi pod prysznic BingoSpa - recenzja

Skomentuj
Energetyzujące algi pod prysznic 
zielona herbata
BingoSpa


Delikatnie kremowe algi BingoSpa pod prysznic w formule żelu.

Działanie:
  • dostarcza skórze substancji odżywczych oraz minerałów;
  • chroni przed wolnymi rodnikami;
  • nawilża;
  • pozostawia skórę świeżą i rześką.

Skład:


Moja opinia:

Kolejny kosmetyk od BingoSpa, który miałam przyjemność przetestować. Odżywcze algi pod prysznic, bogate w substancje odżywcze, minerały, witaminy z grupy B i witaminę C. Chronią przed wolnymi rodnikami, a aminokwasy zapewniają skórze właściwe nawilżenie. Wszystko to w tej uroczej, przezroczystej buteleczce oferuje nam producent i osobiście jestem bardzo zadowolona. Kosmetyk ma kremową konsystencję o zielonym zabarwieniu - takie nawiązanie do alg i zielonej herbaty :-)
Buteleczka, jak już wspomniałam przezroczysta, plastikowa, z dużym otworem, schludną naklejką, która nie ściera się. Nakrętka -  hm... myślę, że należałoby ją zmienić, bo kiedy macie wilgotne ręce, ciężko jest ją odkręcić. Poza tym jest mało estetyczna i wgniata się. Zalecałabym pompkę albo małą dziurkę z odtykaną nakrętką :-)

Przechodząc do samego zapachu - piękny, delikatny, otulający. Nie przypomina mi w żadnym stopniu zielonej herbaty, a raczej zielone jabłuszko, ale rzeczywiście zapach jest przyjemny i orzeźwiający. 

Ze względu na swoją kremową konsystencję kosmetyk jest naprawdę wydajny. Używam go już drugi miesiąc, a nie doszłam jeszcze do połowy buteleczki. Wystarczy nanieść odrobinę alg na myjkę, żeby uzyskać gęstą pianę. Kosmetyk nie wysusza i nie podrażnia skóry.

Skóra po jego użyciu rzeczywiście jest świeża i gładka. Ciężko mi się odnieść do zapewnień o nawilżającym działaniu preparatu, bo zaraz po kąpieli nakładam na skórę całego ciała balsam albo olejek.

Cena niewygórowana - 8 zł, a w promocji niecałe 6 zł za 300 ml pojemności.

Zainteresowanych odsyłam pod na stronę producenta, gdzie można kupić ten właśnie produkt






Zalety:
  • zapach
  • wydajność
  • opakowanie

Wady:
  •  nakrętka

Ocena ogólna:
Cena: 8 zł (w promocji niecałe 6 zł)
Marka: BingoSpa
Pojemność: 300 ml
Opakowanie: plastikowe
Kupione: http://www.bingosklep.com
Ilość zużytych opakowań: 1

Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
Nie wiem

0 komentarze:

Prześlij komentarz