Trwała pomadka w płynie Bell Lip Tint - recenzja

1 komentarz
Trwała pomadka w płynie
efekt flamastra
Bell


Pomadka, która gwarantuje perfekcyjny i trwały makijaż ust.

Działanie:
  • pozostaje na ustach niezwykle długo od momentu aplikacji,
  • nie pozostawia śladów np. na szklance,
  • pozostawia satynowy efekt,
  • precyzyjne rozprowadza się dzięki specjalnie dopasowanemu aplikatorowi,
  • daje soczysty kolor po jednej aplikacji.

Moja opinia:
Pomadka jest niedroga. Cena regularna to ok. 10 zł, ja kupiłam ją w promocji za ok. 6 zł.

Estetycznie wyglądające opakowanie z plastikową, przezroczystą nakrętką w neonowym kolorze, mającemu odpowiadać najprawdopodobniej kolorowi pomadki.

Aplikator jest wygodny w użyciu, a sam kosmetyk słodko pachnie.

Żeby uzyskać pożądany efekt trzeba nałożyć od 3 do 5 warstw kosmetyku, co powoduje, że jest mało wydajny.

Kolejnym jej minusem jest to, że się lepi. Konsystencja rzadka, trochę wodnista. Bardzo ciężko się zmywa. Bell - Lip Tint wysusza usta i ściera się bardzo nierówno. Po niedługim czasie od aplikacji mamy ślady na obrzeżach i na środku ust. W ciągu dnia musimy poprawiać ją wielokrotnie, ponownie dokonując kilkukrotnej aplikacji.

To interesujące opakowanie i wielki napis "Efekt flamastra" wyglądało i brzmiało obiecująco. Niestety pomadka nie spełniła moich oczekiwań. Nie jest to efekt flamastra, jakiego się spodziewałam. Liczyłam na głęboki i soczysty kolor po 1-2 aplikacjach. Niestety się rozczarowałam. Być może u kogoś się sprawdziła, ale nie u mnie.




Zalety:
  • opakowanie,
  • cena,
  • zapach.

Wady:
  • mała wydajność,
  • szybko się ściera,
  • ciężko się zmywa,
  • wysusza usta,
  • lepi się.

Ocena ogólna:
Cena: ok. 10 zł
Marka: Bell
Pojemność:  5,5 g
Opakowanie: plastikowe
Kupione: Biedronka
Ilość zużytych opakowań: 1

Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
Nie

1 komentarz:

  1. Wow, jaka negatywna recenzja. Jestem zaszokowana, pierwszy raz widzę złą recenzję tego kosmetyku. Sama go mam i jestem zachwycona- uważam, że właśnie bardzo dobrze nawilża i bardzo długo się trzyma ;) I nigdy nie dostrzegłam , żeby się lepił- uważałam, że to był niesamowity plus, że się właśnie nie lepi :)

    OdpowiedzUsuń