FashionPhilosophy Fashion Week Poland 2013 - dzień 4

Skomentuj
9. FashionPhilosophy Fashion Week Poland, fot. Lukasz Szelag/Moda Forte

Dzień czwarty Fashion Week Poland w Łodzi. Od wczoraj działa strefa FASHION ZONE, wystawa YOUNG FASHION PHOTOGRAPHERS NOW. Kolejny dzień wykładów i szkoleń w panelu LET THEM KNOW. Dzisiaj nadszedł czas na wyczekiwane przeze mnie pokazy OFF OUT OF SCHEDULE.
Zobacz, co się działo w trzecim dniu Fashion Week Poland, czytając wpis FashionPhilosophy Fashion Week Poland 2013 - dzień 3.
Wczoraj obejrzałam wszystkie pokazy. Pozytywnie zaskoczył mnie pokaz MALGRAU. Elegancja i wysokiej jakości tkaniny połączone z nutką elegancji. Myślę, że od tej pory będę systematycznie przyglądać się tej projektantce. Kędziorek oraz le-GIA również trzymali poziom. Czuję natomiast pewien niedosyt, jeżeli chodzi o ostatni pokaz. Liczyłam, że projektantka Marta Wachholz-Biczuja pokaże ciekawsze sylwetki. Te nie były w moim guście.

9. FashionPhilosophy Fashion Week Poland, fot. Lukasz Szelag/Moda Forte
9. FashionPhilosophy Fashion Week Poland, fot. Lukasz Szelag/Moda Forte

Dzisiaj rozpoczynają się pokazy OFF OUT OF SCHEDULE, w których zobaczymy wyróżnionych przez Radę Programową młode talenty. Ten panel co sezon zaskakuje nowymi okryciami i mam nadzieję, że tym razem będzie tak samo. To właśnie w tej części pierwsze swoje pokazy mieli Joanna Startek czy Jakub Pieczarkowski. W pierwszym dniu tych pokazów zobaczymy:
  • 11:00 - MOMI-KO
  • 11:30 - PAULINA MATUSZELAŃSKA
  • 12:00 - KAS KRYST
  • 12:30 - MONIKA BŁOTNICKA
Natomiast w części DESIGNER AVENUE:
  • 15:00 - JOANNA STARTEK
  • 16:00 - ODIO i JAKUB PIECZARKOWKI
  • 17:00 - AGA POU
  • 18:00 - PTASZEK
  • 19:00 - GRZEGORZ KASPERSKI
  • 20:00 - NATASHA PAVLUCHENKO
  • 21:00 - ŁUKASZ JEMIOŁ BASIC
Zapraszam do oglądania pokazów na żywo za pomocą playera poniżej :-)
Player pochodzi ze strony: http://www.fashionweek.pl/live/

Dziewczyny, jeżeli szukacie czegoś dla swoich panów, nie przegapcie pokazu Joanny Startek, która zaprezentuje właśnie kolekcje męską.

Ja, jak już wcześniej wspominałam, uważnie będę się przyglądać pokazom ze strefy offowej. Poza tym pokazom ODIO i Jakub Pieczarkowski, Grzegorz Kasperski i Natasha Pavluvhenko.

0 komentarze:

Prześlij komentarz