Koszula w kratę? Jasne!

Skomentuj

Koszula w kratę - noszą ją zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Rozpięta, zapięta, z podwiniętym rękawem, luźno przewiązana w pasie w parze z białym t-shirtem, puszczona w spodnie. Okazuje się, że można ją nosić na bardzo wiele sposobów.
Zobacz również Trendy jesień/zima 2013 - Krata.
Wcześniej miałam wątpliwości, czy w mojej szafie jest miejsce na taką koszulę. W niektórych kręgach pokutuje stereotyp, że koszula w kratę jest atrybutem mitycznego informatyka z polibudy. Chodzą nawet słuchy, że kolor i wzór kraty jest zakodowaną wiadomością w kodzie binarnym (czyli zero-jedynkowym) ;-)

Musicie sobie więc wyobrazić moje zaskoczenie, kiedy okazało się, że gdy przymierzyłam tę część garderoby i popatrzyłam w lustro, czułam się nadzwyczaj dobrze, a gdzieś z tyłu głowy usłyszałam westchnienie: wow. Uważam też, że szara pogoda, to idealne środowisko dla kolorowych wzorów na ulicach :-) Nie zanudzam więcej i zachęcam do przyjrzenia się mojej stylizacji, w której ten konkretny fason połączyłam ze skórzanymi szortami i botkami na wysokim słupku.




koszula | shirt - Sinsay
płaszcz | coat - Zara
torba | bag - FancyCat
spodenki | shorts - nn
botki | boots - Laura
rajstopy | tights - nn

0 komentarze:

Prześlij komentarz