Podsumowanie roku 2013

Skomentuj

Jaki był ten rok? Czy udało Wam się zrealizować założone cele? Najwyższy czas na podsumowanie.

W styczniu testowałam kosmetyki Eveline.

W lutym od marki ORIENTANA i Bingo Spa. W tym samym miesiącu wzięłam udział w warsztatach Blog in Style vol. 2. Powstał też pierwszy film instruktażowy "Kok pączek".

 
Marzec to kolejne filmy: "Zakręcony (wysoki) kok", "Warkocz z pięciu pasm", "Tygrysie paski na paznokciach" oraz "Kokarda z włosów".


W kwietniu małe wakacje na Krecie, gdzie został nagrany kolejny tutorial. Emocjonowaliśmy się też tygodniem mody w Łodzi.


W maju powstały kolejne instruktaże wideo: "Koński ogon", "Romantyczny kok",  Wygrałam w konkursie "Przygotuj się do lata z Eveline". Na kilka dni pojechaliśmy do Pragi.

W czerwcu razem z Maćkiem mieliśmy okazję zwiedzić Mediolan. Spędziliśmy tam kilka naprawdę wspaniałych dni :-)


Lipiec, to czas fundamentalnych zmian na blogu. Wzięłam również udział w konkursie L`oreal "My only true match" - niestety nie udało mi się wygrać, ale przy kręceniu tego filmu było dużo śmiechu i zabawy. Radziliśmy też, jak spakować się pod namiot.

Jeśli sierpień, to oczywiście Woodstock ;-) Przeczytajcie naszą krótką relację. Powstało kolejne wideo: "Warkocz żagiel". Pisałam też o tym, jak przedłużyć letnią opaleniznę.


We wrześniu podpowiadałam Wam, jak zadbać o skórę twarzy po lecie. W jeden z weekendów pojechaliśmy do Drezna, gdzie udało nam się wejść na koncert Jojo Mayera (niektórzy nazywają go Bogiem Perkusji") - koniecznie zobaczcie jego wyczyny na Youtubie.


Październik? Ja go zapamiętam tak, że nie udało się wyjechać na miesiąc do Włoch. Za to mogłam fascynować się kolejną edycją Fashion Week Poland w Łodzi. Przez cały październik trwał również konkurs na zabalza.pl

Listopad przyniósł rozstrzygnięcie konkursu, o którym wyżej pisałam. W tym miejscu jeszcze raz gratuluję zwyciężczynią.

Grudzień upłynął pod znakiem DIY (Do It Yourself). Zakwalifikowałam się do drugiego etapu konkursu duplo.


Oprócz tego w ciągu całego roku na blogu pojawiło się dużo ciekawych przepisów i recenzji kosmetyków. Razem z Wami rozpakowywałam też pudełka od Glossybox.


A jak Wam minął rok?

0 komentarze:

Prześlij komentarz