Callanetics – piękne ciało w dwa tygodnie | Callanetics - 14 Days to a Beautiful Body

3 komentarze

Callanetics jest to zestaw ćwiczeń przewidziany na 45 do 60 minut dziennie. To dwa razy dłużej niż ćwiczę zazwyczaj, ale robiłam już wcześniej te ćwiczenia i naprawdę warto. Dzięki nim poprawimy rzeźbę całego ciała. Ja startuję już dzisiaj :-)
Zobacz również 30 dni z Mel B + Tiffany / Mel B's workout + Tiffany.
Nie stosuję specjalnej diety. Jem w zasadzie wszystko, co mi  wpadnie w ręce :-D Nie stronię od słodyczy. Być może to wszystko po części wpływa na to, że efekty moich ćwiczeń nie są tak spektakularne, ale nie widzę sensu stosować jakiegoś reżimu i odmawiać sobie przyjemności z jedzenia :-)

2 lutego rozpoczęłam nowe wyzwanie. Muszę przyznać, że w 100% nie trzymam się podanej tabelki. Nożyce, przysiady i ścianę (siedzenie w powietrzu) robię zgodnie z harmonogramem, resztę zmodyfikowałam. Na brzuch robię ABS z MelB, pomijając tym samym brzuszki i plank z tabelki.

Zdecydowałam się na callanetics, ponieważ chcę popracować nad całym ciałem, a nie tylko nad wybranymi partiami, jak do tej pory.

Zestaw ćwiczeń znajdziecie na stronie: http://wizaz.pl/Babskie-sprawy/Poczytaj/Callanetics

Trzymajcie za mnie kciuki, bo ćwiczenia nie są proste i wymagają sporo wysiłku oraz systematyczności :-)
Może któraś z Was się do mnie przyłączy? 


3 komentarze:

  1. Przypadkowo znalazlam Twój blog jest dosyc ciekawy. Jesli znajde chwilke wolnego czasu to przejrze go sobie:) Ale głownie jestem ciekawa Twoich wrażeń i opinii na temat tych ćwiczeń, jeśli uda Ci się ukończyć to wyzwanie. Pozdrawiam Lena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie ukończone :-) Na dniach postaram się dodać wpis.

      Usuń
  2. skinny Girls make me so happy ;* Thank you dear

    OdpowiedzUsuń