Jak łatwo odnowić stare t-shirty | Easy way to restyle your old t-shirts

Skomentuj


Jeżeli macie w domu za duży t-shirt, bluzkę, a także kawałek starego obrusa lub koronki i kilka guzików w różnych kolorach, to w bardzo prosty sposób możecie zrobić z tych rzeczy coś zupełnie nowego :-) Zobaczcie sami.
Zobacz również Jak zrobić t-shirt z frędzlami i nadrukiem.
 Pamiętajcie, że jedyne co Was ogranicza, to Wasza wyobraźnia :-)

PRZED | PO
BEFORE | AFTER



Koszulkę zwęziłam, przyszyłam kawałek koronki, którą wycięłam ze starego obrusa. Dodatkowo wywinęłam lekko rękawy i naszyłam białe guziki dla ozdoby.

PRZED | PO
BEFORE | AFTER 


Granatowy t-shirt, który był odrobinę za długi, ale nie na tyle, żeby nosić go samodzielnie. Po tej niewielkiej ale efektownej przeróbce można go nosić jako tunikę lub sukienkę :-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz