Bożonarodzeniowe ozdoby | Christmas decorations

2 komentarze

Święta tuż, tuż. Już za chwilę przygotowania ruszą pełną parą. Gotowanie potraw, pakowanie prezentów, przygotowanie dekoracji świątecznych. Jeszcze kilka dni, żeby wszystko dopiąc na ostatni guzik. W tym całym zamieszaniu przygotowanie ozdób świątecznych może być naprawdę odprężającą i fajną zabawą.
Nie lubisz robić na drutach i szydełkować? Przejdź do wpisu Bożonarodzeniowe ozdoby z papieru część 1, Bożonarodzeniowe ozdoby z papieru - Moje świąteczne osiedle | Paper Christmas decorations - Christmas village.
W tym roku pomimo tego, że na wyjeździe nie mam ze sobą wszystkich swoich narzędzi, maszyny do szycia i całej reszty, to postanowiłam prostszymi środkami przygotować ozdoby świąteczne.

Za pomocą jedynie drutów i szydełka zrobiłam cudowne zawieszki w kształcie choinek. Dzięki temu, że użyłam włóczki w różnych kolorach, taka ozdoba doskonale będzie pasować do wielu wnętrz.


Wydziergałam też podkładki pod kubek, które są fantastycznym dodatkiem do pozostałych dekoracji świątecznych. Mogą również być niepowtarzalnym, bo zrobionym własnoręcznie i od serca, prezentem dla bliskiej nam osoby :-)


Jak widać odrobina włóczki i dobry pomysł wystarczą, żeby samodzielnie stworzyć coś, co możemy podarować bliskiej osobie lub co może nam posłużyć do upiększenia naszych świąt.
Innym bardzo prostym i efektownym pomysłem na bożonarodzeniowe ozdoby jest  Choinka ze stożka i włóczki.

2 komentarze:

  1. ale prześliczne ozdoby :). Genialny blog!! Cieszę się, że go znalazłam, bo zdecydowanie częściej będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło i oczywiście na bloga zapraszam jak najczęściej :-)

      Usuń