Lot z Malty do Wrocławia w telegraficznym skrócie

Skomentuj
Czy mieliście kiedyś tak, że podróżując samolotem, doświadczacie pewnego rodzaju olśnienia? Niedawno ja miałam tę okazję przekonać się, jak piękna potrafi być "brzydka pogoda".
Jestem w pełni świadoma, jak ciężkie chmury, które zasłaniają światło słoneczne, mogą zepsuć humor, ale mi było dane znaleźć się ponad tymi chmurami, a było to tak:

Lot z Malty do Wrocławia trwa ponad 2,5 godziny. W tym czasie możemy podziwiać przepiękne widoki: Malta, Comino, Gozo, Sycylia, Włochy itd. Niedługo jednak po starcie my zostawiliśmy za sobą taką piękna aurę i wlecieliśmy w strefę dużego zachmurzenia.

Początkowo martwiło mnie to, że obłoki psują mi widok, ale kiedy ów widok był złożony z większej ilości tych chmur, moim oczom ukazała się surrealistyczna panorama kłębiastych chmur, niczym planeta zbudowana z waty cukrowej. Promienie słońca rozświetlały wierzchołki puszystych chmur tworząc spektakularny widok.

0 komentarze:

Prześlij komentarz