Yoga Girl, Rachel Brathen

Skomentuj

Już od pewnego czasu zastanawiam się nad jogą, dlatego jak tylko pojawiła się możliwość przeczytania książki o tej tematyce i zgłębienia tego tematu choć trochę, od razu się ucieszyłam :-)
Zobacz również Lekcje Madame Chic, Jennifer L. Scott.
Autorka książki, Rachel Brathen, jest jedną z najbardziej znanych joginek na świecie (na Instagramie śledzi ją blisko 2 mln obserwatorów), o czym nie miałam zupełnie pojęcia, no bo jak i skąd, skoro do tej pory nie miałam z jogą w ogóle do czynienia. Bardzo jest mi jednak z tego powodu miło, że w moje ręce trafiła właśnie ta książka.

Z jednej strony cieszyłam się, że nareszcie zacznę zagłębiać się w temat jogi, z drugiej jednak miałam pewne obawy. W opisie przeczytałam, że jest to książka dla miłośniczek jogi, a ze mnie taka miłośniczka jogi, jak... Po prostu obawiałam się, że jako osoba totalnie początkująca mogę wielu rzeczy nie zrozumieć i część z nich będzie dla mnie jakąś magią :-D
"Żeby pokochać to, co będzie, musisz pokochać to, co już było"
"Nasza duchowa podróż zaczyna się w dniu,
w którym postanowiliśmy pogodzić się ze swoją przeszłością"
Książka jest bardzo ładnie wydana i opatrzona mnóstwem pięknych zdjęć. Znajdziecie w niej wyjaśnienie tego, jak autorka znalazła się w miejscu, w którym jest teraz i muszę przyznać, że jest to bardzo ciekawa historia, która obfituje zarówno w te wesołe, jak i smutne momenty. W książce są też pokazane pozycje jogi, zarówno dla tych, którzy już jogę ćwiczą, jak i dla totalnie początkujących. Wszystko opatrzone zdjęciami oraz opisem z różnym poziomem zaawansowania. Kilka z nich już wypróbowałam i mam nawet swoją ulubioną pozycję - Viparita Karani :-D Oprócz tego znajdziemy też kilka przepisów.


Jeżeli ktoś z was ma podobne obawy i odczucia, które ja miałam przed przeczytaniem tej książki, to mam nadzieję, że je rozwiałam. Gorąco polecam tę pozycję. To wspaniała książka zarówno dla miłośniczek jogi, jak i dla osób totalnie początkujących, które myślą o rozpoczęciu swojej przygody z jogą

Autor: Rachel Brathen
Tłumaczenie: Katarzyna Wąsala
Tytuł oryginału: Yoga Girl
Liczba stron: 174
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Wydanie I, Białystok 2016

0 komentarze:

Prześlij komentarz