Muffinki marchewkowe na mące orkiszowej

Skomentuj

Muffinki marchewkowe na mące orkiszowej z dodatkiem kremu z orzechów nerkowca. Uwierzcie mi lub nie, ale to jest po prostu niebo w gębie :-)
Zobacz przepis na inne fit muffinki z mąki orkiszowej z dodatkiem żurawiny i borówek.
Babeczki upiekłam z przepisu, który znajdziecie na stronie erVegan z tą różnicą, że zamiast mąki pszennej pełnoziarnistej użyłam mojej ulubionej, czyli mąki orkiszowej. Jeszcze jedną małą modyfikację wprowadziłam podczas przygotowywania kremu. Orzechy moczyłam całą noc, a do posłodzenia kremu użyłam 1,5 łyżeczki ksylitolu zamiast syropu klonowego.

Gorąco polecam zajrzeć na tę stronę, bo jest ona istną kopalnią inspiracji i pomysłów na przepyszne dania. Zresztą odwiedźcie, a sami przekonacie się :-)


Z przygotowanego ciasta wyszło mi 11 dużych babeczek. Obawiałam się, że mi nie wyrosną, ale nic z tych rzeczy. Muffinki pięknie wyrosły, a krem okazał się być obłędnie przepyszny. Z powodzeniem zastąpi kremy na bazie śmietany, masła i różnego rodzaju serków. Z tymi muffinkami komponuje się wprost idealnie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz