Food Pharmacy - recenzja książki

Skomentuj

Od czasu ostatniej recenzji książki na blogu w mojej biblioteczce pojawiło się jeszcze kilka nowych pozycji. Dzisiaj z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam książkę Food Pharmacy.
Zobacz również recenzje książki Yoga Girl, Rachel Brathen.
Zachwycająca okładka z przepiękną oprawą graficzną, zdjęciami oraz fakturą oprawy, którą chce się wciąż dotykać. A do tego ten piękny zapach nowej książki, od którego jestem chyba uzależniona. Wiem, że mamy XXI wiek i można sobie kupić e-booka, który ma całe mnóstwo zalet i do tego nic nie waży, ale w tym temacie jestem staromodna - uwielbiam drukowane książki.

Wracając jednak do meritum, bo trochę zboczyłam z głównego tematu :-D Książka Food Pharmacy moim zdaniem będzie idealna zarówno dla totalnych laików, jak i dla tych, którzy tematem zdrowego odżywiania interesują się od jakiegoś czasu.

W treść powplatane zostały dane poparte badaniami i wieloletnim doświadczeniem. W środku znajdziemy również przepisy opatrzone pięknymi zdjęciami. Wszystko utrzymane w prostej, ale jakże pięknej formie. Bez zbytniej przesady i przepychu. Minimalizm w pięknym wydaniu.

Dla mnie zupełnie zbędne wydały się umieszczone w treści dialogi, ale być może komuś z Was przypadnie to do gustu.

To jest książka, którą po prostu chce się trzymać w rękach, dotykać ją i na nią patrzeć :-D


Tytuł: Food Pharacy
Autor: Lina Nertby Aurell & Mia Clase
Tłumaczenie: Justyna (Hańczyk) Högströms
Liczba stron: 184
Wydawnictwo: Wydawnictwo Ptwarte
Wydanie I, Kraków 2017

0 komentarze:

Prześlij komentarz