Koktajl z truskawek w 2 minuty

Skomentuj

Kilka dni temu mogliście widzieć to zdjęcie na moim instagramie. Ten przepyszny koktajl zrobiła dla mnie na śniadanie moja Mama. Zdradziła mi przepis, dlatego postanowiłam się z Wami nim podzielić.
A na obiad polecam coś na słodko, czyli naleśniki z truskawkami.
Koktajl jest bardzo prosty w wykonaniu. Tak naprawdę potrzebujemy trzech składników :-)
Jego bazą są truskawki. Najlepsze będą świeże, polskie owoce - te są najsłodsze. O tej porze roku jest ich pod dostatkiem :-)

Składniki na 2 porcje:

  • 0,5 kg truskawek;
  • 1 jabłko;
  • 1/2 szklanki wody;
  • mięta (taki dodatek ode mnie :-)).
Ja dodałam pół garści liści świeżej mięty. Wspaniale orzeźwia, ale jeżeli nie lubicie mięty, to po prostu możecie pominąć ten dodatek.

Przygotowanie:

  1. Owoce dokładnie płuczemy.
  2. Truskawki pozbawiamy szypułek i wrzucamy do blendera.
  3. Jabłko pozbawiamy jedynie gniazda nasiennego, skórkę zostawiamy. Kroimy je na mniejsze kawałki i również wrzucamy do blendera.
  4. Dodajemy 1/2 szklanki wody i miksujemy przez około minutę.
  5. Po tym czasie dodajemy liście mięty i jeszcze chwilę blendujemy.
  6. Przelewamy do szklanek i możemy od razu pić :-)
Na zdrowie!


Podoba mi się minimalizm tego koktajlu oraz to, że trafia tam jabłko ze skórą i całym dobrodziejstwem, które kryje się zaraz pod nią :-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz