Koktajl z jarmużem

Skomentuj


Szukasz przepisu na pyszne, pożywne a do tego zdrowe smoothie? W takim razie trafiłaś/eś idealnie. Zapraszam serdecznie na dzisiejszy post, w którym poznasz przepis na taki właśnie koktajl.
Zobacz również zdrowe i orzeźwiające smoothie z pomarańczy bez dodatku cukru.
Ma być zdrowo, dlatego do tego koktajlu dodamy aż 2 garście jarmużu. Można też dodać 1 garść jarmużu, a jedną szpinaku. Ja na razie mam fazę na jarmuż :-D

Składniki na 1 porcje:

  • 1/2 jabłka;
  • 1 kiwi;
  • 6 - 8 truskawek (u mnie mrożone, ale jak najbardziej możecie dodać świeże);
  • 1/2 banana;
  • 2 garście jarmużu;
  • 8 migdałów (ze skórką);
  • czubata łyżeczka ziaren lnu (ja użyłam złocistego);
  • sok z połowy cytryny;
  • 1/2 szklanki wody.

Przygotowanie:

  1. Jabłko pozbawiam szypułek i kroję na większą kostkę. Nie obieram go ze skórki, bo właśnie pod nią znajdziecie najwięcej witamin.
  2. Kiwi płuczę, obieram ze skóry i kroję na 8 części.
  3. Banana po prostu obieram ze skóry i w rękach dzielę na mniejsze kawałki.
  4. Rozdrobnione owoce wrzucam do blendera i dodaję resztę składników, czyli kilka mrożonych truskawek, migdały, len, jarmuż oraz sok z cytryny.
  5. Do naczynia wlewam jeszcze pół szklanki wody i wszystko razem miksuję przez około 1 minutę.
Smacznego!


Taki koktajl będzie świetnym pomysłem na pierwsze/drugie śniadanie lub posiłek potreningowy :-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz