Zdrowe smoothie ze szpinakiem i jarmużem

Skomentuj

Pożywne, zielone smoothie, pełne antyoksydantów i innych dobroci. Będzie zdrowo i pysznie, także serdecznie zapraszam.
Do takiego koktajlu na koniec warto dodać odrobinę oleju lnianego.
Kto śledzi mojego instagrama przepis na to smoothie mógł znaleźć już wczoraj w opisie pod zdjęciem właśnie na instagramie :-) Zachęcam do śledzenia chociażby z uwagi na to, że zdjęcia i treści pojawiają się tam znacznie częściej niż na blogu.

Wracając do samego smoothie. Poniżej podaję składniki na dwie porcje.


Składniki na 2 porcje:
  • 1/2 dojrzałego awokado;
  • 1 banan;
  • garść malin; 
  • garść szpinaku; 
  • garść jarmużu; 
  • garstka orzechów włoskich; 
  • 1 łyżka płatków owsianych;
  • 1 łyżeczka ostropestu;
  • 1/2 łyżeczki green mix (chlorella, mody jęczmień, spirulina, młoda pszenica);
  • 1/2 soku z limonki;
  • 1,5 szklanki wody (u mniej pół na pół woda z wodą kokosową).
Dzisiaj do mojego koktajlu jako urozmaicenie, żeby jeszcze trochę zmodyfikować i podkręcić smak dodałam gorzkiej czekolady z imbirem. Takie cudo ostatnio udało mi się znaleźć w sklepie, no i musiałam przetestować :-) Może ktoś z Was miał już okazję próbować takich wynalazków?

Przygotowanie: 
Przygotowanie jest banalnie proste. Po prostu wszystko wrzucamy do blendera, miksujemy przez ok 45 sekund i gotowe. Prawda, że proste? Tak przygotowane smoothie przelewam do kubka i od razu wypijam.
Smacznego i na zdrowie!

0 komentarze:

Prześlij komentarz