Peeling kawowy

Skomentuj

Wygładza, poprawia koloryt skóry, pomaga walczyć z cellulitem. Peeling kawowy - już dziś możesz wykonać go sama. To prosty, domowy sposób na piękne ciało.

Składniki:
  • 3 kopiate łyżki mielonej kawy (można ją zlać wrzątkiem i wówczas będziemy mieć wersję z fusami parzonymi),
  • 2-3 płaskie łyżki cukru lub soli gruboziarnistej,
  • 6 łyżek oliwki (jeżeli zachodzi konieczność należy dodać jeszcze),
  • 1 łyżka cynamonu,
  • odrobina żelu pod prysznic lub oliwki w żelu.
Przygotowanie:
Wszystkie składniki wsypujemy do jednego naczynia i mieszamy do uzyskania jednolitej masy.

Jest naprawdę dużo rożnych wersji tego peelingu. Sama robiłam raz z zaparzonymi fusami, a drugim razem po prostu wsypałam kawę prosto z opakowania i szczerze mówiąc nie wiem, który jest lepszy.
Hm... 
wydaje mi się, że nie ma większego znaczenia czy wsypiemy zmieloną kawę czy wcześniej zaparzoną. Jest jednak coś co nieznacznie poprawia konsystencję peelingu, dzięki czemu lepiej się rozprowadza po skórze i nie sypie. Ja dodałam oliwkę w żelu (ok 2 łyżki).

A jaki jest rezultat?
Gładka, natłuszczona, lekko pachnąca kawą skóra.
Jak dla mnie rewelacja.

0 komentarze:

Prześlij komentarz