Wycieczka rowerowa

Skomentuj
-->

Pogoda dzisiaj dopisała. Prawie 19 stopni w cieniu, a w słońcu... po prostu pięknie dziś było. Była to idealna pogoda na wycieczkę rowerową, na którą 
wybrałam się z moim Maćkiem. Dawno nie jeździłam na rowerze, ale wiadomo, że jak raz się nauczymy, to nigdy się tego nie zapomina. Cała wyprawa, a w zasadzie jazda rekreacyjna wyniosła ok. 10 km. Z wycieczki niestety nie mam nic poza tymi kilkoma zdjęciami, które zostały zrobione po powrocie :D.

Wycieczka trwała by dłużej, ale na szczęście albo nieszczęście po kilku kilometrach, kiedy postanowiliśmy zrobić sobie zdjęcie okazało się,
że w aparacie nie ma baterii. 

Wspaniale... Maciek z aparatem, ja ze statywem i 0 zdjęć hehehe. No cóż, 
po powrocie wzięliśmy baterię do aparatu i poszliśmy jeszcze na krótki spacer,
podczas którego zrobiliśmy kilka zdjęć, z których mam nadzieję uda nam się złożyć fajną panoramę. Jeżeli wyjdzie z tego coś fajnego to na pewno pojawi się na blogu ;)

Tymczasem zachęcam do wycieczek rowerowych ;) Jutro ma być jeszcze cieplej, ok. 20 stopni. 

Nareszcie zaczęła się wiosna.
Kocham ciepło i już powoli budzę się z tej szarości, która przez ostatnie dni nieco mnie przytłaczała :)


Dużo uśmiechu :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz