Pierwsze śniadanie

Skomentuj
Pierwsze śniadanie jest bardzo ważne. Ma dodać siły i energii do dalszego działania.
Ja postawiłam na "kopa cukrowego".



 Potrzebne składniki:

  • kawałek bagietki,
  • krem czekoladowo - orzechowy (odpowiednik nutelli, porównałam skład),
  • kawa mielona,
  • filiżanka do espresso i łyżeczka.


Śniadanie jest szybkie, proste i pożywne :-D Przygotowanie zajmuje kilka minut.







Jak widać na zdjęciu powyżej jest trochę mało kremu, przystępujemy więc do dalszego smarowania... :-D

W międzyczasie zagotowałam wodę i zalałam kawę - parzy się. Niestety nie mam automatu do robienia prawdziwego espresso - jeszcze ;-)








Teraz można jeść ;-) smacznego

Tak właśnie wygląda moje pierwsze śniadanie.
Drugie jem ok. 3 godzin później i o tym, jak wygląda, można przeczytać we wcześniejszym wpisie:

Śniadanie u...

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz