Agnieszka i koperta tajemnic

Skomentuj
Dzisiaj około południa przyszła tajemnicza koperta...


... duża, cienka, mogłoby się wydawać, że nic w niej nie ma. Było jednak coś, na co z niecierpliwością czekałam :-)







Wejściówki na Fashion Week Poland Łódź 2012. Do tej pory  nie wierzyłam, że tak mi się poszczęściło, ale skoro trzymam je w rękach, to musi być prawda. Wooooowwww... czuję się podobnie, jak podczas zakochania - motyle w brzuchu :-D

Pora zacząć przygotowania. Wstrzymywałam się z nimi do ostatniej chwili, bo nie wiedziałam, na jaki dzień dostanę całodniową przepustkę na pokazy kolekcji. Już wszystko wiem. 26.06.2012 idę na pokaz Orsay, który rozpoczyna się o 19:30, a o 22:00 na Orsay After Party. Całodniowy karnet dostałam na 27.10. Teraz nie zdradzę Wam na jakich będę pokazach. Śledźcie bloga na bieżąco, a na pewno wszystkiego się dowiecie :-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz