Zabawy ze szkłem

Skomentuj

Na szczęście minęły czasy kasetonów, boazerii i gobelinów na ścianach. Aby nadać uroku nowoczesnym wnętrzom często wystarczy bibelot np. ręcznie malowana butelka. Żeby wykonać taką butelkę potrzebujemy kilku farb do szkła, odrobiny wyobraźni i inspiracji. Na początku przetarłam szkło i narysowałam flamastrem wzór. Czarną farbą do szkła zrobiłam kontury, a kolorami wypełniłam przestrzenie :-)



Jeżeli nie macie farb do szkła, to nic straconego - podobne malunki można wykonać nawet za pomocą zwykłych plakatówek. Taką techniką wykonałam drugą butelkę. Praca zajmuje nieco więcej czasu, ale efekt końcowy jest równie zadowalający. Żeby utrwalić malowidło, należy spryskać butelkę bezbarwnym lakierem. 



W tej butelce rośnie sobie bambus :-)

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz