Sensique - Regenerująca odżywka do paznokci

2 komentarze
Odżywka do paznokci
Sensique
STRONG NAILS


Moja opinia:
Niestety jestem rozczarowana tym produktem. Skusiłam się na niego, ponieważ cena była zachęcająca - niecałe 6 zł. Producent obiecuje, że odżywka:
  1. wzmacnia,
  2. regeneruje,
  3. odżywia,
  4. przywraca paznokciom zdrowy wygląd. 
Spełnia jedną z czterech obietnic: przywraca paznokciom zdrowy wygląd - niestety nie na długo. Co prawda opakowanie przyjemne dla oka. Spora pojemność - 12 ml.Cena niewielka, bo niecałe 5 zł. Niestety muszę przyznać z przykrością, że więcej nie skuszę się na tę odżywkę. Trzyma się na paznokciach bardzo krótko. Pomalowane wieczorem, na drugi dzień rano zaczynają się kruszyć. Być może ze względu na ten fakt odżywka nie spełnia pozostałych funkcji, czyli nie wzmacnia, nie regeneruje i nie odżywia. Na powrót paznokcie zaczęły mi się rozdwajać. Osobiście jestem bardzo rozczarowana tym produktem.



 Zalety:
- cena
- opakowanie
- szybkość wysychania

Wady:
- trwałość
- nie wzmacnia
- nie regeneruje
- nie odżywia

Ocena ogólna:
Cena: ok 5 zł
Marka: Sensique
Pojemność: 12 ml
Opakowanie: szklane
Kupione: Natura
Ilość zużytych opakowań: 1 w trakcie

Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
Nie


2 komentarze:

  1. Wbrew pozorom odżywki do paznokci bardzo często wpływają na nie negatywnie. Zwłaszcza przy długotrwałym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego należy robić przerwy w ich używaniu. Poza tym dobrze jest dbać o zbilansowaną dietę, a na co dzień używać naturalnych olejów lub olejków, które świetnie sprawdzają się w pielęgnacji zarówno paznokci, jak i skóry dłoni.

      Usuń