Serum regenerujące do ust Eveline - recenzja

Skomentuj
Serum regenerujące do ust
7-dniowy program nawilżenia i regeneracji ust
ExtraSoftbio
Eveline


Połączenie pomadki ochronnej z kojąco-odżywczym serum.

Działanie:
 - wygładza
 - nawilża
 - regeneruje
 - przywraca elastyczność
 - usuwa suchość i szorstkość
 - zwiększa objętość ust

Skład:

Sposób użycia:
Stosować wedle uznania i potrzeby.

Moja ocena:
Pomadka mieści się w dosyć przyjemny dla oka opakowaniu. Mam wrażenie, że szybko się skończyła :-/ Używałam jej co prawda dosyć często, ale kupiłam ją niecały miesiąc temu. Duży plus za filtr - SPF 20. Cena również na plus. W promocji można ją kupić naprawdę tanio. Konsystencja kremowa. Zapach delikatny, prawie niewyczuwalny. Pomadka dobrze nawilża, regeneruje oraz likwiduje suchość ust. Nie zauważyłam jednak, żeby jakoś specjalnie je wygładzała, a już na pewno nie zauważyłam żeby zwiększała ich objętość. Czasami zbiera się w kącikach warg, co nie wygląda zbyt estetycznie.





Zalety:
 - filtr
 - cena

Wady:
 - wydajność
 - nie zwiększa objętości ust
 - czasami zbiera się w kącikach

Ocena ogólna:
Cena: ok. 5,50 zł (w promocji można go kupić za ok 4 zł)
Marka: Eveline
Pojemność: 4 g
Opakowanie: plastikowe
Kupione: Rossmann
Ilość zużytych opakowań: 1


Czy kupiłabym ten produkt ponownie?
Nie wiem



Pomadkę z tej serii można dostać w trzech wariantach:
1. Sensitive
2. Classic 
3.  Pearl

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz