Maska-krem z trawy tybetańskiej, Orientana - recenzja

Skomentuj
Maska-krem z trawy tybetańskiej
do twarzy, szyi i dekolt
ORIENTANA


Rozświetlająco-odświeżająca maska-krem do twarzy z trawy tybetańskiej do twarzy, szyi i dekoltu do wszystkich rodzajów cery.

Działanie:
  • rozświetla
  • odświeża
  • detoksykuje
  • odżywia
  • wygładza
  • nawilża
  • usuwa przebarwienia

Sposób użycia:
Do stosowania w domu i gabinetach kosmetycznych. W domu po oczyszczeniu twarzy nałożyć dość dużą ilość kosmetyku na twarz, delikatnie rozmasować unikając okolic oczu i ust. Pozostawić na noc, nie spłukiwać.
W gabinetach kosmetycznych produkt ten można wprowadzać ultradźwiękami lub masażem manualnym.

Skład:
Tibetan Grass Extract (N.C), Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Oat Beta Glucan, Simmondsia Chinesis (jojoba) Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Water.


Moja opinia:
Maska - krem o dość nietypowej, bo żelowej konsystencji. Niestety bardzo długo się wchłania. Producent podaje, że należy ją nałożyć na 20 minut przed snem. Ja bym powiedziała, że nawet pół godziny. Zaraz po nałożeniu na twarzy, szyi i dekolcie tworzy się lepka, niezbyt przyjemna warstwa, która potrzebuje ok. 30 minut, aby wniknąć w skórę. Przez ten czas lepiej nie przytulać się do poduszki. Żel ma zielony odcień i jest bardzo delikatny w swojej konsystencji. Jest również bardzo wydajny. Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek powiem, że opakowanie kosmetyku jest za duże. Lubię sprawdzać i testować nowe kosmetyki tymczasem okazuje się, że to 200 g pudełeczko wystarczy mi na długie miesiące. Biorąc pod uwagę jego wydajność okazuje się, że kosmetyk wcale nie jest drogi. Zapach delikatny, ledwo wyczuwalny, dla mnie neutralny. Co do samego działania, kosmetyk na pewno nawilża, w moim przypadku nawet chyba za bardzo. Rano po wstaniu mam wrażenie, jakbym miała pozatykane wszystkie pory. Skóra lekko się świeci i dalej pozostaje lekko lepka. Być może lepiej sprawdzi się u kogoś, kto ma suchy typ cery. Moja mieszana niestety nie przyjmuje tego kosmetyku zbyt dobrze. Na początku maskę stosowałam codziennie, później 2-3 razy w tygodniu. Po 2 miesiącach stosowania jestem trochę zmęczona tym kosmetykiem i postanowiłam odstawić go na bok. Jeżeli chodzi o inne właściwości maski, u siebie nie zaobserwowałam.

Pomimo swojego naturalnego składu, dużego opakowania oraz dużej wydajności raczej nie skuszę się ponownie na ten kosmetyk. Na mojej mieszanej skórze się nie sprawdził, podejrzewam że na tłustej byłoby podobnie. Być może posiadaczki suchej cery będą z niego zadowolone.

W przeciwieństwie do maski-kremu z kaskaryli pod oczy (o której mogliście przeczytaj tutaj) tego kosmetyku nie polecam.

Kosmetyk, jak na razie nie jest też dostępny na stronie producenta.



Zalety:
  • wydajność
  • duże opakowanie
  • skład
  • zapach

Wady:
  • działanie - zatyka pory skóry
  • długo się wchłania

Ocena ogólna:
Cena: 48 zł
Marka: ORIENTANA
Pojemność: 200 g
Opakowanie: plastikowe
Kupione: -
Ilość zużytych opakowań: 1

Czy kupiłabym ten produkt ponownie?

NIE 

0 komentarze:

Prześlij komentarz