Modny outfit za grosze

2 komentarze

Jak się ubrać wygodnie, modnie i kolorowo za niewielkie pieniądze? To proste, wystarczy odrobina wyobraźni i ok. 50 złotych w portfelu. A jeżeli już posiadamy część z tych rzeczy w swojej garderobie, to taki zestaw może kosztować dosłownie grosze.


Sukienkę zrobiłam z długiego, szarego t-shirta na ramiączkach. Do tego wybrałam pasek w tonacji zbliżonej do krótkiego, różowego, neonowego topu i całość zestawiłam z neonowymi balerinkami w żółtym kolorze. Bransoletki wykonałam sama :-D

Tak oto powstał nam modny zestaw na ciepłe wiosenno-letnie dni. Szara sukienka świetnie komponuje się z neonami :-)










 top - nn, sukienka - nn + DIY, pasek - Mega, buty - nn, bransoletki - zabalza

2 komentarze:

  1. Cały outfit za 50 zł? Jeeeesssu, ja tak tanio nic nie znajduję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na wyprzedażach sięgających 70%-80% można jeszcze taniej :-)

      Usuń