Kieszeń na telefon w legginsach - DIY

Skomentuj

Po domu często chodzę w legginsach i t-shircie. To bardzo wygodne i uniwersalne ubranie, z którego w razie potrzeby szybko można się przebrać. Do tej pory jednej rzeczy jednak mi brakowało - miejsca na telefon :-D

Czasami zdarzało mi się nie odebrać telefonu, bo był w zupełnie innym miejscu w domu. Nie chciało mi się go też nosić w ręce. Wpadłam więc na pewien pomysł - doszyję kieszeń do spodni :-D

Potrzebne rzeczy:
  • 1 para legginsów,
  • 1 kieszeń w kolorze legginsów,
  • szpilki,
  • maszyna do szycia lub igła i nici :-)


Krok 1. Rozkładam legginsy na płasko.



Krok 2. Biorę odprutą wcześniej kieszeń (ja odprułam jedną ze starych, pociętych już jeansów).



Krok 3. Układam kieszeń na spodniach w miejscu, w którym będę chciała ją przyszyć.



Krok 4. Przypinam kieszeń szpilkami.





Krok 5. Przyszywam kieszeń. Kieruje się wzdłuż linii, według której była przyszyta do jeansów.


GOTOWE :-)



W kieszeni mieści się zarówno mały, jak i duży telefon. Od teraz zawsze będę go mieć przy sobie :-D



I jak Wam się podoba?

0 komentarze:

Prześlij komentarz