Cyjan jasna sprawa

Skomentuj

Cyjan, albo jak kto woli niebieski turkusowy :-) Dzisiaj w zestawieniu analogowym.

Sukienka jest starsza ode mnie i ma swoją piękną , ale krótką historię. Moja mama była w niej na swoim ślubie cywilnym. Później długie lata leżała w szafie, do momentu, aż ją ostatnio znalazłam :-) Jest jedną z niewielu rzeczy, które zachowały się z tamtych czasów. Czekała na mnie. To była miłość od pierwszego wejrzenia :-D

To niebiesko-turkusowe cudo zestawiłam z cielistymi butami, torebką imitującą skórę węża, miętowymi okularami i paskiem w bardzo podobnym kolorze. Mi się podoba, a Wam?







okulary - Centro, sukienka - nn + DIY, torebka - Reserved, pasek - Reserved, buty - Sergio Todzi


zabalza "bawi i uczy", a więc krótkie wyjaśnienie
Kolory analogowe -  kolory leżące po obu stronach danego koloru na palecie barw np.

0 komentarze:

Prześlij komentarz