Kolejna paczka od Glossybox

6 komentarzy

Ding-dong! Otwieram drzwi, a tam... kurier z paczką od Glossybox. Byłam w szoku - dzisiaj?

Po otwarciu przesyłki wszystko było jasne. Moim oczom ukazało się zawiniątko, wewnątrz którego znalazłam książkę Jennifer L. Scott "Lekcje Madame Chic" oraz dwa lakiery LAYLA bijou (numery: 52, 86).

Zupełnie zapomniałam o wygranej w konkursie "GLOSSYBOX - Paznokcie w kolorach lata". Kartka z gratulacjami, która była dołączona do nagrody, rozwiała ostatecznie moje wątpliwości.



A tak wyglądała moja praca konkursowa. Niedługo udostępnię film instruktażowy oraz tutorial, jak wykonać takie super pazury.


Po takim preludium nie mogę się już doczekać wrześniowego pudełka z kosmetykami :-)

6 komentarzy:

  1. Odetchnełam z ulgą - myślałam, że już wysyłają paczki wrześniowe i o mnie zapomnieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D Mam nadzieję, że najpóźniej będą pod koniec przyszłego tygodnia.

      Pozdrawiam
      zabalza

      Usuń