Sweter z aplikacją z liści - DIY

8 komentarzy

Sweter z aplikacją to modny element jesiennej garderoby. Za kilka złotych możesz mieć taki w swojej szafie. Bez problemu zrobisz go sama w domu.

Od jakiegoś czasu szukałam w sklepach jakiegoś ciekawego swetra z aplikacjami. W końcu postanowiłam go zrobić sama :-) Do jego wykonania wykorzystałam sweter kupiony dwa sezony temu i ozdobną gałązkę, którą dostaniecie w większości kwiaciarni (koszt ok. 3-4 zł).

Do przeróbki będziemy potrzebować:
  • swetra,
  • gałązki ozdobnych liści (ja wybrałam złote),
  • nożyczek,
  • niewidzialnej nitka i igły.

Sposób wykonania:
Krok 1. Z ozdobnej gałązki odcinamy liście.


Krok 2. Sweter rozkładamy na stole.



Krok 3. Układamy wcześniej wycięte liście w sposób który najbardziej nam się podoba.




Krok 4. Za pomocą igły i nici przyszywamy każdy liść z osobna.


Gotowe!

PRZED | PO
BEFORE | AFTER 

8 komentarzy:

  1. Ciekawe. Skąd bierzesz takie aplikacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykła gałązka ozdobna kupiona w kwiaciarni :-)

      Pozdrawiam
      zabalza

      Usuń
  2. A pomyślałaś jak będziesz to prać , bo masz te listki? Nie sądzisz,że coś się ze swetrem stanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysl na sweter :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jak z praniem? Dosyć ciekawy efekt na ty swetrze,ale obawiam się prania,że coś się stanie.

    OdpowiedzUsuń