Leniwa niedziela

4 komentarze4 komentarzy

Czy też masz czasami takie dni, że nic kompletnie Ci się nie chce? Za oknem szaro, pada deszcz. Cokolwiek by się nie działo, nie masz ochoty wstawać z łóżka, a już tym bardziej wychodzić z domu. W telewizji też nic ciekawego nie ma, a cały internet już obejrzałaś :-D I co tu robić?
Może coś uszyję? Nie, też mi się nie chce, a poza tym jest tak słabe światło, że musiałabym użyć lampki. Trochę to smutne, że ledwo wstałam (a przyznam, że spałam długo), a już za kilka godzin będzie zachód słońca. Dzień jest o wiele za krótki. Najchętniej zapadłabym w sen zimowy, albo teleportowała się do miejsca, gdzie jest ciepło i słońce zachodzi późnym wieczorem.

Nie ma jednak co gdybać, jestem tu i coś trzeba zrobić z tym dniem. Dzisiaj postanowiłam leniuchować na całego ;-) Przygotowałam kubek gorącej herbaty, ubrany w jeden z ocieplaczy, który niedawno zrobiłam.
Zobacz więcej ocieplaczy, które wykonałam.
Do tego książka albo dwie, ulubiony sweter, ciepłe zakolanówki i wygodna poduszka. Ta poduszka jest o tyle ważna, żeby było nam wygodnie, gdybyśmy przypadkiem zasnęli ;-)





Jeżeli i Tobie dzisiaj nic się nie chce, nie przejmuj się, bo czasami chyba każdy ma taki dzień, a poza tym poleniuchować od czasu do czasu, to sama przyjemność ;-)

4 komentarze:

  1. Fajny post, przyjemnie się go czytało ;)
    Piękna ozdoba kubka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się bardzo, że post się spodobał, a co do ocieplacza, to jest do kupienia, zapraszam do sklepu zabalza.pakamera.pl :-)

      Pozdrawiam ciepło
      zabalza

      Usuń