Jak zostałam testerką batoników duplo

2 komentarze

Zgłosiłam się do konkursu. Wypełniłam ankietę, dodałam zdjęcie i uzasadniłam, dlaczego to właśnie ja powinnam testować batoniki. Uwielbiam słodycze i któż inny miałby być większym smakoszem.

Samo testowanie smakołyków, jest drugim etapem konkursu zorganizowanego przez wizaz.pl, w którym główną nagrodą jest m. in. udział w kampanii billboardowej tych batoników.

Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że jury doceni moją bezgraniczną miłość do słodyczy :-D W tym tygodniu ma dotrzeć do mnie paczka z batonikami - już nie mogę się doczekać. Mój Maciek też się cieszy, bo sam nie musi robić zapasów słodyczy dla mnie :-D

Marzę o nagrodzie głównej - ja twarzą batoników... byłoby super :-D Wyobrażacie sobie, zabalza twarzą duplo :-D hehe.

2 komentarze:

  1. Nie pozostaje nic innego jak trzymać za Ciebie kciuki. Widzę, że jesteś bardzo nakręcona na tę reklamę, ale to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń