30 dni z Mel B + Tiffany - dzień 30 / Mel B's workout + Tiffany - Day 30

4 komentarze4 komentarzy

Udało się! Ukończyłam 30 dniowe wyzwanie z Mel B + Tiffany. Jestem z siebie dumna i bardzo zadowolona z efektów treningu.
Zobacz, jak to się zaczęło 30 dni z Mel B + Tiffany / Mel B's workout + Tiffany.
Już po pierwszym tygodniu można było zobaczyć efekty.


Nie spodziewałam się, że tak szybko mój brzuch i boczki mogą się zmienić. To była mobilizacja do dalszego działania.

Kolejne dni - 15 i 22. Zauważalna praca nad mięśniami brzucha.



W ostatnim tygodniu niezbyt wiele się zmieniło, jeżeli chodzi o sam wygląd brzucha. Jest niemalże identyczny, jak tydzień wcześniej. Zauważalnie zmieniła się jeszcze talia, w której zrobiło się nieco większe wcięcie.


Co do diety, nie stosowałam żadnej specjalnej. Jadłam to co zwykle, także słodycze :-D

A czy Wy ukończyłyście wyzwanie?
Jeżeli jeszcze któraś z Was zastanawia się czy warto, to niech jeszcze raz spojrzy na zdjęcia. 

4 komentarze:

  1. Jakie dokładnie wykonywałaś ćwiczenia mel b i tiffany?;)) efekty są nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, które zamieściłam w pierwszym wpisie traktującym o tym wyzwaniu (http://www.zabalza.pl/2014/01/30-dni-z-mel-b-tiffany-mel-bs-workout.html), zgodnie z zamieszczonym charmonogramem :-)

      Usuń