Tłusty czwartek - Fat Thursday

Skomentuj

Nie wiem jak Wy, ale ja z niecierpliwością czekałam na ten dzień. Jestem strasznym łasuchem i uwielbiam święta, które bezpośrednio odnoszą się do słodyczy. Tłusty Czwartek jest jednym z nich.
Zobacz przepis na Pączki a`la wiedeńskie.
Okrągłe, podłużne, lukrowane, z posypką, z dziurką lub bez. Tak naprawdę to bez znaczenia, bo wszystkie pączki kuszą.
W tym roku razem z moją Babcią, postanowiłam zrobić klasyczne pączki z nadzieniem. Wybrałam trzy dżemy: truskawkowy, jagodowy i brzoskwiniowy oraz marmoladę.


Wyposażona w bardziej profesjonalny sprzęt jak rok temu, przystąpiłam do nadziewania pączków ;-)




Niestety z przykrością stwierdzam, że nie jestem w stanie ocenić, które nadzienie było najlepsze. Wszystkie były przepyszne! Zjadłam... hm... no właśnie, ile to ja zjadłam pączków? Nie liczyłam :-D Jakby tego było mało, to jeszcze usmażyłyśmy z Babcią chrusty :-D Myślę, że na najbliższy tydzień wystarczy mi już słodyczy :-D



A Wy ile pączków dzisiaj zjedliście?

0 komentarze:

Prześlij komentarz