Domowa maseczka na porost włosów | Homemade mask for hair growth

2 komentarze

Domowa maska z musztardy w proszku na porost włosów. Natknęłam się na tę recepturę, nieco ją zmodyfikowałam na swoje potrzeby i postanowiłam wypróbować. Czy rzeczywiście działa?
Zobacz również Domowa maseczka z kurkumy | Homemade face masks
Składniki:
  • 2 łyżki musztardy w proszku;
  • 2 łyżki letniej, przegotowanej wody;
  • 1 żółtko;
  • 1 łyżka oliwy z oliwek.
Musztardę rozprowadzamy w wodzie, dodajemy żółtko i oliwę. Wszystko dokładnie mieszamy i nakładamy u nasady włosów. Włosy przykrywamy woreczkiem lub folią i owijamy ciepłym ręcznikiem. Trzymamy na włosach minimum 2 godziny. Dla lepszego efektu maskę można wykonać tuż przed snem i pozostawić na głowie na całą noc. Potem należy umyć włosy.

Już po pierwszym użyciu poczujecie różnicę :-)
Widoczny na zdjęciach wzrost włosów to efekt 4 tygodniowej kuracji tą maską.

U mnie ta maska sprawdziła się bardzo dobrze. Jestem zadowolona z jej efektów i na pewno kiedyś powtórzę kurację. A czy któraś z Was stosowała również tę maskę? Czy znacie jakieś inne ciekawe przepisy na szybszy wzrost włosów? Chętnie przetestuję coś nowego :-)

2 komentarze:

  1. Też kiedyś zastanawiałam się nad tą maską, ale nigdzie nie mogłam bezproblemu znaleźć musztardy w proszku:) Ja mogę polecić kurację wcierką Jantar:) Mam wrażliwą skórę głowy, a mimo to ta odżywka mi jej nie przesuszyła, dodatkowo oprócz przyspieszonego odrobine porostu włosów zauważyłam mnóstwo baby hair! Falowane i niesforne włosy przestały się puszyć i plątać, dodatkowo stały się lśniące i gładsze:) Mogę polecić również suplementację witaminą B, zwłaszcza B5, ja dostałam suplementy od lekarza ze względu na jej znaczny niedobór z powodu przyjmowania leków, ale poczytałam na internecie i dziewczyny sobie również chwalą wpływ B5 na stan skóry, wlosów i paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wcierce Jantar słyszałam, a o suplementacji z pewnością poczytam :-)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :-)
      zabalza

      Usuń