Jak przerobić za dużą spódnicę - DIY

1 komentarz

Duża i w dodatku pocięta spódnica. Czy cokolwiek da się z tym zrobić? Jasne, że tak. Zapraszam na krótki i łatwy instruktaż, jak przerobić taką wbrew pozorom niewyjściową spódnicę.
Inną, ciekawą i łatwą modyfikację, którą możecie wykonać bez problemu w domu, jest przeróbka t-shirta, o której możecie przeczytać we wpisie: Jak zrobić fantazyjny, pocięty t-shirt.
Niedawno zabrałam się za jesienne porządki. Wyciągnęłam pudełko z materiałami, które leżało w garderobie i znalazłam kilka interesujących materiałów, a pośród nich m. in. takie cudo:


Wiem - jest straszna :-D Zainspirowana trendami nadchodzącego sezonu po chwili w głowie miałam już pomysł i zabrałam się do pracy.

Potrzebne rzeczy:
  • kawałek spódnicy :-D,
  • nożyczki,
  • maszyna do szycia lub igła i nici,
  • miseczka,
  • kredka lub mydełko krawieckie

Krok 1.  Wycinamy interesujący nas kształt. Ja zrobiłam to na oko, ale można zrobić to od innej spódnicy.



Krok 2. Zszywamy boki.



Krok 3. Za pomocą np. miseczki i kredki rysujemy półkola :-) To modny tej jesieni sposób wykańczania spódnic i spodenek, dlatego na niego się zdecydowałam.



Krok 4. Tniemy spódnicę wzdłuż wcześniej narysowanych linii. Na koniec można ją obszyć, aczkolwiek materiał, który mam, tego nie wymaga, ponieważ nie strzępi się i nie pruje.



Wywracamy spódnicę na prawą stronę i gotowe :-)



PRZED | PO
BEFORE | AFTER


I co o tym sądzicie? Zachęcam Was do własnych przeróbek :-)

1 komentarz: